1500 TL dolandırıldım 9 aydır bir sonuç alamadım yetmezmiş gibi birde dosya masrafı vs ödedik avukat vs derken bedavaya uğraştım en sonunda lanet gelsin oğlumun basının gözünün sadakasi olsun dedim