Herkese selam arkadaşlar r10.net üzerinden bir hesap satın aldım şikayet konusu açtım yetkili kişiler beni haklı bularak geri iadeyi uygun gördüler.Arkadaşımız hiç bir şekilde cevap vermiyor mesaj atmıyor mesajlarıma görüldü atıyor.Gerekli bütün kanıtlar elimde ******* yaptığı ap açık ortada bende evlilik yolunda bir bireyim sizce dava açmalımıyım , uğraşılırmı , değermi ?