• 01-12-2022, 09:54:21
    #19
    hasara bağlı, işçilik ve fiyat iyi ise alınır. İyi bi expertiz yaptırın airbaglerde sorun yoksa kesme biçme birleştirme yoksa ve satan adam al satcı değilse düşünebilirsiniz.
  • 01-12-2022, 09:58:23
    #20
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şase ve podyelerde düzeltme olmaması da önemli hocam. Vallahi aracın dengesi bozuluyor balans tutmuyor.
    Geçen Zonguldak'tan İstanbul'a giderken önümde giden bir at gördüm. Pardon, at demişim. Passat gördüm. Neredeyse aracın ön farını görüyordum 🤣 Araç böyleyse de almayın
  • 01-12-2022, 10:00:32
    #21
    hocam öncelikle fotoğrafı görme imkanın olsa da, şaselerinde sorun olmamasına dikkat et.

    çünkü aracın taşıyıcıları diye tabir ettiğimiz aksamında oynama yada işlem varsa

    sesten, dengesizlikten düzen tutmaz çok canın sıkılır.

    şehir içinde bineceksen çok kilometre yapmayacaksan alabilirsin.

    yalnız attığın taş ürküttüğün kurbağaya değecek.

    gidip de elin kazalı aracı ile sanayiden çıkmayacaksan, neticede sıfırıyla aynı fiyata gelecekse hiç bulaşma

    bu işlerden anlamıyorsan hiç bulaşma

    nazın geçecek bir ustan yoksa hiç bulaşma

    aldığın aracın yedek parçası bulunduğun şehirde çok satılmıyorsa hiç bulaşma

    dırdır eden bir karın varsa hiç bulaşma

    paran yoksa kesinlikle bulaşma
  • 01-12-2022, 10:03:11
    #22
    herkesin söylediği gibi hasara bağlı,
    bende 2010 focus vardı sel ağır hasarlı 3 sene bindim şükür sadece yağ bakımına gittim.
    uzun süreli bineceksen satma derdin olmayacaksa ve BENCE önden bir kaza veya direkler sağlam sa alınır.
  • 01-12-2022, 10:04:07
    #23
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Alırken ucuz alacaksın, satarken ucuz satacaksın.
    Güvenlikle ilgili derdiniz yok ise alınabilir bence.
  • 01-12-2022, 10:08:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam hasarları sanayide birine söylerseniz net cevabı ordan alırsınız kulaktan dolma bilgiler ile hareket etmeyiniz işini ehline sor
  • 01-12-2022, 12:31:37
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ben de rez alayım araba bakıyorum kendime
  • 01-12-2022, 12:34:47
    #26
    Bence Türkiyede çok kasmamak gerek alıcan binicen yaşıycan.
    Bu gidişle insanlar zaten ya hurdalara ya ağır hasarlılara anca binecek gibi. millet elektrili araçlara geçer biz eskilere, hasarlılara
  • 01-12-2022, 12:41:37
    #27
    Şahsen bulaşmam.