Bence Türkiyede çok kasmamak gerek alıcan binicen yaşıycan.
Bu gidişle insanlar zaten ya hurdalara ya ağır hasarlılara anca binecek gibi. millet elektrili araçlara geçer biz eskilere, hasarlılara