• 01-12-2022, 09:42:04
    #10
    hocam şasesinde bir şey yoksa alır binersiniz. Ama ailenizden biri gibi olur ömrü tükenene dek yanınızda kalır.
  • 01-12-2022, 09:42:45
    #11
    Ben bir kere aldım param kıstılıydı , pişman oldum , satarken de sorunlu binerken de sorunlu , ama kazasına göre değişir
  • 01-12-2022, 09:43:35
    #12
    Düşük modellerde bi nebze ama yüksek modellerde alınmaz şahsi görüşüm. Araç ne kadar yeni ise hasarın değeri, güvenliği o kadar düşürür. En basitinden hava yastıkları ya hiç yoktur ya da doğru çalışmıyordur. Şu da var bildiğin bir araçsa hasarda gözle görülen yerdeyse yani kaporta kısmından kaynaklıysa alabilirsin. Tabi kaporta aksamından ağır hasar kaydı da ne bileyim zor yani
  • 01-12-2022, 09:44:24
    #13
    Merhabalar, hasarı nereden aldığı çok önemli. Bazıları sigortadan para almak için bilerek çarpıyor airbag açtırıyor o araçlarda tek sıkıntı airbagsız olması olacak. Dğer türlü taklalı vs. araçlarda. İlk takla da korudu sahibini ama kaynak yapıldı, işlem yapıldı vs. 2. kez allah korusun takla atsanız bu sefer o kısım sizi korumayıp ölümünüze sebep olabilir. o yüzden kazayı nereden yaptığı çok çok çok önemli. Veya ne sebeple ağır hasar aldığı. Ama ben şahsen tavsiye etmiyorum.
  • 01-12-2022, 09:44:46
    #14
    Bende bir süredir araç bakıyorum bütçeme göre temiz araç yok maalesef ama binici olduğum için kaporta vs önemli değil ağır hasarlıda olsa önemli olan direk ve şaselerde işlem olmaması ve airbaglarin işlemli olmaması önemli. Airbag açmış olsa bile kendi servisinde değişim yapılmışsa alınabilir.
  • 01-12-2022, 09:46:50
    #15
    şase podye sağlamsa motoruda expertizde %85 üstüyse alınır bence benim aracım ağır hasarlı ve ben aldıgım için memnum.
  • 01-12-2022, 09:49:12
    #16
    Kardeşim şase ve direklerde işlem yoksa alınır.
  • 01-12-2022, 09:53:25
    #17
    Almayın, aldırmayın bence her türlü aracın piyasası var elbet ama ağır hasar kayıtlı araçların geçmişini tamamen öğrenmek kolay değil ayrıca 2.elde ağır hasarlı araçlara olan bakış açışı hiç iyi değil. Yaklaşık 10 yıldır piyasayı araştıran ve tüm marka/modellere/motor/şanzıman teknolojilerine hakim birisi olarak önermiyorum. Onun yerine bütçenize uygun olabildiğince yaşı küçük yeni motor teknolojisine sahip bir araca bakmanızı tavsiye ederim.
  • 01-12-2022, 09:54:02
    #18
    hasara bağlı hocam, arkadaşım sağ tekerden hasar almış aracı aldı, 5 yıl oldu bakımdan bakıma sanayiye gidiyor, seat.