Merhabalar, hasarı nereden aldığı çok önemli. Bazıları sigortadan para almak için bilerek çarpıyor airbag açtırıyor o araçlarda tek sıkıntı airbagsız olması olacak. Dğer türlü taklalı vs. araçlarda. İlk takla da korudu sahibini ama kaynak yapıldı, işlem yapıldı vs. 2. kez allah korusun takla atsanız bu sefer o kısım sizi korumayıp ölümünüze sebep olabilir. o yüzden kazayı nereden yaptığı çok çok çok önemli. Veya ne sebeple ağır hasar aldığı. Ama ben şahsen tavsiye etmiyorum.