Düşük modellerde bi nebze ama yüksek modellerde alınmaz şahsi görüşüm. Araç ne kadar yeni ise hasarın değeri, güvenliği o kadar düşürür. En basitinden hava yastıkları ya hiç yoktur ya da doğru çalışmıyordur. Şu da var bildiğin bir araçsa hasarda gözle görülen yerdeyse yani kaporta kısmından kaynaklıysa alabilirsin. Tabi kaporta aksamından ağır hasar kaydı da ne bileyim zor yani