Almayın, aldırmayın bence her türlü aracın piyasası var elbet ama ağır hasar kayıtlı araçların geçmişini tamamen öğrenmek kolay değil ayrıca 2.elde ağır hasarlı araçlara olan bakış açışı hiç iyi değil. Yaklaşık 10 yıldır piyasayı araştıran ve tüm marka/modellere/motor/şanzıman teknolojilerine hakim birisi olarak önermiyorum. Onun yerine bütçenize uygun olabildiğince yaşı küçük yeni motor teknolojisine sahip bir araca bakmanızı tavsiye ederim.