• 01-12-2022, 09:33:07
    #1
    Arkadaşlar herkese selamlar,

    Ağır hasarlı araç alınır mı ? Siz öneriyor musunuz alan veya satan oldu mu. 2015 model üstü araçlar için sorum. Bilgi sahibi olanlardan yorum bekliyorum
  • 01-12-2022, 09:34:09
    #2
    Hasarı nasıl aldığı önemli

    Önden aldıysa uğraşma
  • 01-12-2022, 09:34:40
    #3
    Hasar şekline bağlı hocam. Airbagler açmışsa kazası ağırsa komple boyalı ise bence alınmaz haricinde piyasaya göre fayatı makulse alınır neden alınmasın. Satarken de her şekilde satılıyor bu şekilde 2 adet araç alıp sattım.
  • 01-12-2022, 09:37:07
    #4
    Ben daha önce aldım. Aldığım araçta ön kaput değişmişti sadece kazasının görsellerini gördüm.Tampon bile sağlamdı çünkü araç kamyonun kasasının altına girmişti düşük hızla. Hava yastığı açmadı ağır hasar kaydı yazmasının sebebi sahibi zorla kaskoya aracı istemediğini söyledi ve parasını kaskodan aldı. Araç ihale ile kazalı şekilde satıldı. Tanıdık ihaleden alıp aracı topladı bende ondan almıştım. Sende aracın kaza fotoğraflarını görme şansın varsa daha iyi olur. Hava yastığı açmadıysa daha kolay satılır. Ben alırken alma satamazsın diyorlardı ama ben ilana koymadığım halde sürekli teklif geliyordu çevreden.
  • 01-12-2022, 09:37:09
    #5
    Fiyatı uygun olan her şeyi alırım.
  • 01-12-2022, 09:38:43
    #6
    Yatırımlık değil de binmelik alınabilir. Bu aralar satmamak adına Peki 206 almak istiyorum. Sürekli geliştirip kendi zevk doğrultusunda binmek istiyorum. Önde işlem yoksa alınır.
  • 01-12-2022, 09:38:57
    #7
    hasarına bağlı olacak şekilde alınır
  • 01-12-2022, 09:40:45
    #8
    Aile çoluk çocuk binecekse hasarın ne olduğunun önemi yok alınmaz.
  • 01-12-2022, 09:41:37
    #9
    Şase ve podyelerde düzeltme olmaması da önemli hocam. Vallahi aracın dengesi bozuluyor balans tutmuyor.