Arkadaşlar herkese selamlar,
Ağır hasarlı araç alınır mı ? Siz öneriyor musunuz alan veya satan oldu mu. 2015 model üstü araçlar için sorum. Bilgi sahibi olanlardan yorum bekliyorum
Ağir hasarli araç alinir mi?
58
●2.592
- 01-12-2022, 09:37:07Ben daha önce aldım. Aldığım araçta ön kaput değişmişti sadece kazasının görsellerini gördüm.Tampon bile sağlamdı çünkü araç kamyonun kasasının altına girmişti düşük hızla. Hava yastığı açmadı ağır hasar kaydı yazmasının sebebi sahibi zorla kaskoya aracı istemediğini söyledi ve parasını kaskodan aldı. Araç ihale ile kazalı şekilde satıldı. Tanıdık ihaleden alıp aracı topladı bende ondan almıştım. Sende aracın kaza fotoğraflarını görme şansın varsa daha iyi olur. Hava yastığı açmadıysa daha kolay satılır. Ben alırken alma satamazsın diyorlardı ama ben ilana koymadığım halde sürekli teklif geliyordu çevreden.