Arkadaşlar herkese selamlar,

Ağır hasarlı araç alınır mı ? Siz öneriyor musunuz alan veya satan oldu mu. 2015 model üstü araçlar için sorum. Bilgi sahibi olanlardan yorum bekliyorum