herkesin söylediği gibi hasara bağlı,
bende 2010 focus vardı sel ağır hasarlı 3 sene bindim şükür sadece yağ bakımına gittim.
uzun süreli bineceksen satma derdin olmayacaksa ve BENCE önden bir kaza veya direkler sağlam sa alınır.