Şase ve podyelerde düzeltme olmaması da önemli hocam. Vallahi aracın dengesi bozuluyor balans tutmuyor.
Geçen Zonguldak'tan İstanbul'a giderken önümde giden bir at gördüm. Pardon, at demişim. Passat gördüm. Neredeyse aracın ön farını görüyordum 🤣 Araç böyleyse de almayın