• 21-08-2022, 05:57:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani bir kere imei atıyorsunuz o kadar mı, bi daha imei derdi falan yok yani
    15'e yakın yurt dışı telefon kullandım belki 30 tane de satmışımdır. kapananlar çok nadir oluyor. belki %20 şansınıza kapatabiliyolar. Dediğim gibi şahsi telefonlarımda yaşamadım, tavsiye ederim hocam.
  • 21-08-2022, 05:58:59
    #11
    espumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15'e yakın yurt dışı telefon kullandım belki 30 tane de satmışımdır. kapananlar çok nadir oluyor. belki %20 şansınıza kapatabiliyolar. Dediğim gibi şahsi telefonlarımda yaşamadım, tavsiye ederim hocam.
    bu forumda satanlardan android bir cihaz mı alsam hocam ne dersiniz? iphone dusunuyordumda cok dertli. Xiaomi sanki daha mantikli
  • 21-08-2022, 05:59:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Tr cihazı diyorum başka söze gerek yok başınıza iş almak istiyorsanız yurtdışı alabilirsiniz telefonu sıfırlayınca imei gidiyormuş imei uzattırmak vs vs vs uzar gider 1000₺ aşşa vericem derken 2000₺ den olabilirsiniz uzak durmanızı öneririm marka fark etmeksizin.
  • 21-08-2022, 06:03:49
    #13
    espumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantisini vermiyolar ama xiaomi ve samsung en uzun ömürlüleri. aldığım her telefona 1kere attırdım hiç kapanmadı. ayda bir kapanacak mesajı geliyor ama öylesine atıyolar
    Yani demek istediğim sınırsız kayıt yok mu tescil gibi
  • 21-08-2022, 06:04:31
    #14
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani bir kere imei atıyorsunuz o kadar mı, bi daha imei derdi falan yok yani
    Hocam bir kere attırdıkdıktan sonra lazım olmuyor androidler için .
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de 12 düşünüyordum ama imei işi sıkıntı bi de ona para ayırıp durcam zaten öğrenciyim, param olmaz falan telefonsuz kalırız 😀
    İphone de yurtdısı almanız daha daha cok mantıklı olacaktır. Kayıt işi derseniz O da kolay pasaportunuz üzerine kayıt ederseniz gene 5 6 bin lira kar da kalırsınız.
    3 yıl satamıyorsunuz ama.
    Şırnakta oturuyorum lazım olursa ayarlayıp yollayabilirim.
  • 21-08-2022, 06:09:08
    #15
    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir kere attırdıkdıktan sonra lazım olmuyor androidler için .

    İphone de yurtdısı almanız daha daha cok mantıklı olacaktır. Kayıt işi derseniz O da kolay pasaportunuz üzerine kayıt ederseniz gene 5 6 bin lira kar da kalırsınız.
    3 yıl satamıyorsunuz ama.
    Şırnakta oturuyorum lazım olursa ayarlayıp yollayabilirim.
    pasaportum yok ve olsa bile ülkeye giriş çıkıs vs gerekliymis sanirim
  • 21-08-2022, 06:10:39
    #16
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pasaportum yok ve olsa bile ülkeye giriş çıkıs vs gerekliymis sanirim
    Bu saçmalıgı kim anlattı hocam Tamamen yanlış bizim burda herkes kaçak iphone kullanıyor tüm cihazlar kaçak sadece iphone değil.
  • 21-08-2022, 06:12:47
    #17
    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saçmalıgı kim anlattı hocam Tamamen yanlış bizim burda herkes kaçak iphone kullanıyor tüm cihazlar kaçak sadece iphone değil.
    ülkeye giriş çıkış olayı mı yanlış hocam 😂 doğrusunu söyleyinde benim gibi düşünenler bilgilensin. Teşekkürler
  • 21-08-2022, 06:26:38
    #18
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkeye giriş çıkış olayı mı yanlış hocam 😂 doğrusunu söyleyinde benim gibi düşünenler bilgilensin. Teşekkürler
    Bir telefon için başka bir ülkeye giriş çıkış gerekmiyor. Çevremde o kadar insan kullanıyor ben dahil bir gün bile telefon için başka ülkeye giriş çıkış diye birşey duymadım ve cok sacma geliyor.