srd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı telefon alınır mı?
45
●2.426
- 21-08-2022, 05:58:59bu forumda satanlardan android bir cihaz mı alsam hocam ne dersiniz? iphone dusunuyordumda cok dertli. Xiaomi sanki daha mantikliespumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2022, 05:59:03Üyeliği durdurulduTr cihazı diyorum başka söze gerek yok başınıza iş almak istiyorsanız yurtdışı alabilirsiniz telefonu sıfırlayınca imei gidiyormuş imei uzattırmak vs vs vs uzar gider 1000₺ aşşa vericem derken 2000₺ den olabilirsiniz uzak durmanızı öneririm marka fark etmeksizin.
- 21-08-2022, 06:03:49Yani demek istediğim sınırsız kayıt yok mu tescil gibiespumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2022, 06:04:31Hocam bir kere attırdıkdıktan sonra lazım olmuyor androidler için .srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone de yurtdısı almanız daha daha cok mantıklı olacaktır. Kayıt işi derseniz O da kolay pasaportunuz üzerine kayıt ederseniz gene 5 6 bin lira kar da kalırsınız.srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıl satamıyorsunuz ama.
Şırnakta oturuyorum lazım olursa ayarlayıp yollayabilirim. - 21-08-2022, 06:09:08pasaportum yok ve olsa bile ülkeye giriş çıkıs vs gerekliymis sanirimdemircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2022, 06:10:39Bu saçmalıgı kim anlattı hocamsrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen yanlış bizim burda herkes kaçak iphone kullanıyor tüm cihazlar kaçak sadece iphone değil.
- 21-08-2022, 06:12:47ülkeye giriş çıkış olayı mı yanlış hocam 😂 doğrusunu söyleyinde benim gibi düşünenler bilgilensin. Teşekkürlerdemircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2022, 06:26:38Bir telefon için başka bir ülkeye giriş çıkış gerekmiyor. Çevremde o kadar insan kullanıyor ben dahil bir gün bile telefon için başka ülkeye giriş çıkış diye birşey duymadım ve cok sacma geliyor.srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen yanlış bizim burda herkes kaçak iphone kullanıyor tüm cihazlar kaçak sadece iphone değil.