yani bir kere imei atıyorsunuz o kadar mı, bi daha imei derdi falan yok yani
15'e yakın yurt dışı telefon kullandım belki 30 tane de satmışımdır. kapananlar çok nadir oluyor. belki %20 şansınıza kapatabiliyolar. Dediğim gibi şahsi telefonlarımda yaşamadım, tavsiye ederim hocam.