srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani bir kere imei atıyorsunuz o kadar mı, bi daha imei derdi falan yok yani
Hocam bir kere attırdıkdıktan sonra lazım olmuyor androidler için .
srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de 12 düşünüyordum ama imei işi sıkıntı bi de ona para ayırıp durcam zaten öğrenciyim, param olmaz falan telefonsuz kalırız 😀
İphone de yurtdısı almanız daha daha cok mantıklı olacaktır. Kayıt işi derseniz O da kolay pasaportunuz üzerine kayıt ederseniz gene 5 6 bin lira kar da kalırsınız.
3 yıl satamıyorsunuz ama.
Şırnakta oturuyorum lazım olursa ayarlayıp yollayabilirim.