Hocam bir kere attırdıkdıktan sonra lazım olmuyor androidler için .
İphone de yurtdısı almanız daha daha cok mantıklı olacaktır. Kayıt işi derseniz O da kolay pasaportunuz üzerine kayıt ederseniz gene 5 6 bin lira kar da kalırsınız.
3 yıl satamıyorsunuz ama.
Şırnakta oturuyorum lazım olursa ayarlayıp yollayabilirim.
pasaportum yok ve olsa bile ülkeye giriş çıkıs vs gerekliymis sanirim