demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saçmalıgı kim anlattı hocam Tamamen yanlış bizim burda herkes kaçak iphone kullanıyor tüm cihazlar kaçak sadece iphone değil.
ülkeye giriş çıkış olayı mı yanlış hocam 😂 doğrusunu söyleyinde benim gibi düşünenler bilgilensin. Teşekkürler