espumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15'e yakın yurt dışı telefon kullandım belki 30 tane de satmışımdır. kapananlar çok nadir oluyor. belki %20 şansınıza kapatabiliyolar. Dediğim gibi şahsi telefonlarımda yaşamadım, tavsiye ederim hocam.
bu forumda satanlardan android bir cihaz mı alsam hocam ne dersiniz? iphone dusunuyordumda cok dertli. Xiaomi sanki daha mantikli