srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pasaportum yok ve olsa bile ülkeye giriş çıkıs vs gerekliymis sanirim
Bu saçmalıgı kim anlattı hocam Tamamen yanlış bizim burda herkes kaçak iphone kullanıyor tüm cihazlar kaçak sadece iphone değil.