• 21-08-2022, 05:47:47
    #1
    Yurtdisi telefon alinir mi arkadaslar? Alinirsa hangisini almak daha mantikli? Her seferinde gececi 2 ay 2 ay kayit yaptirmak falan yorucu bir surec gibi geliyor. Siz ne dusunuyorsunuz? 5-11k arasi yurtdisi mi yoksa turkiye garantili bir cihaz mi almaliyim? Ne onerirsiniz. İyi sabahlar.

    28.08.2022 Not:
    @SonKelime; islam hocamdan iphone 12 siparişi verildi.
  • 21-08-2022, 05:49:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Iphone düşünüyorsanız yurtdışına girmeyin uğraştırır.
    Xiaomi bu konuda bence en iyi alternatif olur. IMEI ücreti de diğerlerine göre daha ucuz(100-150tl falan).
    Hiç Tr cihaz kullanmadım, çok memnunum.
  • 21-08-2022, 05:50:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben yurtdışı kullanıyorum tavsiye ederim hocam cok fazla para gommek mantık işi gelmiyor iPhone 12 yurtdışı kullanıyorum gayet memnunum
  • 21-08-2022, 05:51:08
    #4
    espumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone düşünüyorsanız yurtdışına girmeyin uğraştırır.
    Xiaomi bu konuda bence en iyi alternatif olur. IMEI ücreti de diğerlerine göre daha ucuz(100-150tl falan).
    Hiç Tr cihaz kullanmadım, çok memnunum.
    hangi modeli kullanıyorsunuz?
  • 21-08-2022, 05:52:17
    #5
    Bilmediğimden soruyorum, süresi kalıcı kayıt gibi bir imkan olmuyor mu bunlarda?
  • 21-08-2022, 05:52:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi modeli kullanıyorsunuz?
    1 adet s20 ultra 5g var 1 tane s10 plus 5g 1 tane mi 9t var hepsine birer kez imei attırdım
  • 21-08-2022, 05:53:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğimden soruyorum, süresi kalıcı kayıt gibi bir imkan olmuyor mu bunlarda?
    garantisini vermiyolar ama xiaomi ve samsung en uzun ömürlüleri. aldığım her telefona 1kere attırdım hiç kapanmadı. ayda bir kapanacak mesajı geliyor ama öylesine atıyolar
  • 21-08-2022, 05:54:34
    #8
    espumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantisini vermiyolar ama xiaomi ve samsung en uzun ömürlüleri. aldığım her telefona 1kere attırdım hiç kapanmadı. ayda bir kapanacak mesajı geliyor ama öylesine atıyolar
    yani bir kere imei atıyorsunuz o kadar mı, bi daha imei derdi falan yok yani
  • 21-08-2022, 05:56:36
    #9
    Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yurtdışı kullanıyorum tavsiye ederim hocam cok fazla para gommek mantık işi gelmiyor iPhone 12 yurtdışı kullanıyorum gayet memnunum
    ben de 12 düşünüyordum ama imei işi sıkıntı bi de ona para ayırıp durcam zaten öğrenciyim, param olmaz falan telefonsuz kalırız 😀