espumante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iphone düşünüyorsanız yurtdışına girmeyin uğraştırır.
Xiaomi bu konuda bence en iyi alternatif olur. IMEI ücreti de diğerlerine göre daha ucuz(100-150tl falan).
Hiç Tr cihaz kullanmadım, çok memnunum.
hangi modeli kullanıyorsunuz?