Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yurtdışı kullanıyorum tavsiye ederim hocam cok fazla para gommek mantık işi gelmiyor iPhone 12 yurtdışı kullanıyorum gayet memnunum
ben de 12 düşünüyordum ama imei işi sıkıntı bi de ona para ayırıp durcam zaten öğrenciyim, param olmaz falan telefonsuz kalırız 😀