Ticaret puanı silinmesi hk.
9
●400
- 17-08-2022, 11:04:00Merhabalar bilgim olmadıgı ıcın yazıyorum bir arkadaş işini bitirmedigi için şikayet yerine ticaret puanına -1 göndermiştim yazmıştım ve 2 gun sonra bugun baktıgımda silinmiş ordan böyle birşey mi varmı anlam veremedım suan tekrardan ticaret puanı gönderdım.
- 17-08-2022, 11:10:48Konu link belirtmemiştim o yuzdendi sımdı konu lınk belirtitm bakalım yapılcak mı hala.
- 17-08-2022, 11:14:28Böyle bir durumda bize dönüş yapılması gerekiyor ki malesef yapılmıyor... Aynısını yaşadım söz konusu üye ben sizi tanımıyorum ya falan dedi ki halbuki profilindeki whatsapp numarasıyla mesajlaşmalar hala duruyorZoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adminler iletişime geçmedi trade'i silmeden. Moderatörlere yazdım kimse dönüş de yapmadı. Ne yazık ki hocam mor rütbesi olan sizlerle biz normal üyeler aynı forumu kullanmıyoruz
- 17-08-2022, 11:18:42yanlış düşünüyosun üyelik alanlara öncelik tanıdıklarını düşündüğün için yine ceza yersintakipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende banlandım rütbeyle vesaire alakası yok haklı olduğunu düşündüğünüz konuları şikayet olarak açın çözüme kavuştururlar heleki benim ban yeme sebebimi görseniz oturur kahkaha atarsınız ama forumu temiz tutmak için adamlar görevlerini yapıyolar
- 17-08-2022, 11:20:58Hahahahaha madem öyle bir durum yok hocam bir tane moderatör bana desin ki ya bu adam geldi bize şöyle şöyle deliller sundu biz de sana danışmaya gerek görmeden sildik bu trade puanınıZoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2022, 11:22:08Güzel bir cevap bu bak haklıyken sormadan sorgusuz sualsız kaldırmışlar :=)takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2022, 11:24:54hocam haklı olduğunu düşünüyosan aç şikayet konusunu ben mod değilimtakipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar niye sana danışsın ki akşama kadar bi ton adamla uğraşıyolar zaten hepsine tek tek bu dediğin şekilde yapmaları normel mi sence ayrıca bu adamlar gönüllü olarak modluk yapıyor bilgin olsun
- 17-08-2022, 11:30:38Adil olması için bana danışsınlar hocamZoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmet makale alımıydı, makaleleri beğenmedim gerçekten çok bariz bir şekilde baştan savma yazılmıştı ve geç teslim edildi. Şikayetlik bir durum yok negatif trade yeterli diye şikayet açmadım. Ama iyi hatırlattınız hadi açayım

Adminler iletişime geçmedi trade'i silmeden. Moderatörlere yazdım kimse dönüş de yapmadı. Ne yazık ki hocam mor rütbesi olan sizlerle biz normal üyeler aynı forumu kullanmıyoruz