Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhtemelen haksız traderda bildirdi adminlerde onu haklı buldu kaldırıldı tekrar gönderdiğin içinde sen ceza alabilirsin dikkat et hocam
Böyle bir durumda bize dönüş yapılması gerekiyor ki malesef yapılmıyor... Aynısını yaşadım söz konusu üye ben sizi tanımıyorum ya falan dedi ki halbuki profilindeki whatsapp numarasıyla mesajlaşmalar hala duruyor Adminler iletişime geçmedi trade'i silmeden. Moderatörlere yazdım kimse dönüş de yapmadı. Ne yazık ki hocam mor rütbesi olan sizlerle biz normal üyeler aynı forumu kullanmıyoruz