takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir durumda bize dönüş yapılması gerekiyor ki malesef yapılmıyor... Aynısını yaşadım söz konusu üye ben sizi tanımıyorum ya falan dedi ki halbuki profilindeki whatsapp numarasıyla mesajlaşmalar hala duruyor Adminler iletişime geçmedi trade'i silmeden. Moderatörlere yazdım kimse dönüş de yapmadı. Ne yazık ki hocam mor rütbesi olan sizlerle biz normal üyeler aynı forumu kullanmıyoruz
yanlış düşünüyosun üyelik alanlara öncelik tanıdıklarını düşündüğün için yine ceza yersin bende banlandım rütbeyle vesaire alakası yok haklı olduğunu düşündüğünüz konuları şikayet olarak açın çözüme kavuştururlar heleki benim ban yeme sebebimi görseniz oturur kahkaha atarsınız ama forumu temiz tutmak için adamlar görevlerini yapıyolar