takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahahahaha madem öyle bir durum yok hocam bir tane moderatör bana desin ki ya bu adam geldi bize şöyle şöyle deliller sundu biz de sana danışmaya gerek görmeden sildik bu trade puanını
hocam haklı olduğunu düşünüyosan aç şikayet konusunu ben mod değilim adamlar niye sana danışsın ki akşama kadar bi ton adamla uğraşıyolar zaten hepsine tek tek bu dediğin şekilde yapmaları normel mi sence ayrıca bu adamlar gönüllü olarak modluk yapıyor bilgin olsun