Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam haklı olduğunu düşünüyosan aç şikayet konusunu ben mod değilim adamlar niye sana danışsın ki akşama kadar bi ton adamla uğraşıyolar zaten hepsine tek tek bu dediğin şekilde yapmaları normel mi sence ayrıca bu adamlar gönüllü olarak modluk yapıyor bilgin olsun
Adil olması için bana danışsınlar hocam Hizmet makale alımıydı, makaleleri beğenmedim gerçekten çok bariz bir şekilde baştan savma yazılmıştı ve geç teslim edildi. Şikayetlik bir durum yok negatif trade yeterli diye şikayet açmadım. Ama iyi hatırlattınız hadi açayım