yanlış düşünüyosun üyelik alanlara öncelik tanıdıklarını düşündüğün için yine ceza yersin

bende banlandım rütbeyle vesaire alakası yok haklı olduğunu düşündüğünüz konuları şikayet olarak açın çözüme kavuştururlar heleki benim ban yeme sebebimi görseniz oturur kahkaha atarsınız ama forumu temiz tutmak için adamlar görevlerini yapıyolar
Hahahahaha madem öyle bir durum yok hocam bir tane moderatör bana desin ki ya bu adam geldi bize şöyle şöyle deliller sundu biz de sana danışmaya gerek görmeden sildik bu trade puanını