Merhabalar bilgim olmadıgı ıcın yazıyorum bir arkadaş işini bitirmedigi için şikayet yerine ticaret puanına -1 göndermiştim yazmıştım ve 2 gun sonra bugun baktıgımda silinmiş ordan böyle birşey mi varmı anlam veremedım suan tekrardan ticaret puanı gönderdım.