uludağ şekersiz gazoz gibi üzerinde şekersiz ibaresi bulunan ürünleri kullanmak fayda sağlarmı yoksa tadlandırıcı vs ekleniyorsa ordan kaybedermiyiz
2.soru ise şu bu tarz toz olarak satılıp suyu meyve suyuna dönüştürek paket ürünler almak şekeri bırakmamıza fayda sağlarmı yoksa kötümü etkiler
Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz
Şekeri bir anda bırakmaya çalışma bırakamazsın yoksa. Sigarada olduğu gibi yavaş yavaş bırakabilirsin. Zamanla damak tadın alışır şekersiz şeylere
Çay bardağına 3-4 tane şeker atan biri olarak direkt bıraktım. Önce şekersiz şeylerin tadı çok kötü geliyor, bir süre sonra alışıyorsunuz. Şu an şekerli şeylerin tadı çok kötü, tatlandırıcılı şeyler de çok yapay geliyor.
Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz
Şekeri bir anda bırakmaya çalışma bırakamazsın yoksa. Sigarada olduğu gibi yavaş yavaş bırakabilirsin. Zamanla damak tadın alışır şekersiz şeylere
benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor
ben geçen sene 1 bardağa 2 şeker atıyordum. Şimdi yarım atıyorum aynı tadı var. Vücudu alıştırmak lazım. yavaş yavaş bırakabilirsiniz. Birden hiçbir bağımlılık bıralkılmıyor. Ben sigarayıda o şekilde bıraktım.