• 05-08-2022, 10:17:07
    #1
    uludağ şekersiz gazoz gibi üzerinde şekersiz ibaresi bulunan ürünleri kullanmak fayda sağlarmı yoksa tadlandırıcı vs ekleniyorsa ordan kaybedermiyiz
    2.soru ise şu bu tarz toz olarak satılıp suyu meyve suyuna dönüştürek paket ürünler almak şekeri bırakmamıza fayda sağlarmı yoksa kötümü etkiler

  • 05-08-2022, 10:18:09
    #2
    hocam ben şekeri oruç tutarak bıraktım tavsiye ederim. hiç başka gıdalarla vücudunu yormana gerek yok.
  • 05-08-2022, 10:20:43
    #3
    Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz
  • 05-08-2022, 10:21:40
    #4
    Şekeri bir anda bırakmaya çalışma bırakamazsın yoksa. Sigarada olduğu gibi yavaş yavaş bırakabilirsin. Zamanla damak tadın alışır şekersiz şeylere
  • 05-08-2022, 10:22:56
    #5
    şekersiz çay içmekle başlıyabilirsin
  • 05-08-2022, 10:24:00
    #6
    Çay bardağına 3-4 tane şeker atan biri olarak direkt bıraktım. Önce şekersiz şeylerin tadı çok kötü geliyor, bir süre sonra alışıyorsunuz. Şu an şekerli şeylerin tadı çok kötü, tatlandırıcılı şeyler de çok yapay geliyor.
  • 05-08-2022, 10:24:03
    #7
    çay koliksen çayla başla.. ben öyle yaptım birden bıraktım kahvaltıda şekersiz çay içtim hep, sonrada kahvede bıraktım acılıktan kurtulmak için yanında soda içtim 1-2 aya alışıyorsun sonra
  • 05-08-2022, 10:24:18
    #8
    yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben şekeri oruç tutarak bıraktım tavsiye ederim. hiç başka gıdalarla vücudunu yormana gerek yok.
    KurumsalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz
    wmprx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekeri bir anda bırakmaya çalışma bırakamazsın yoksa. Sigarada olduğu gibi yavaş yavaş bırakabilirsin. Zamanla damak tadın alışır şekersiz şeylere
    benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor
  • 05-08-2022, 10:25:43
    #9
    ben geçen sene 1 bardağa 2 şeker atıyordum. Şimdi yarım atıyorum aynı tadı var. Vücudu alıştırmak lazım. yavaş yavaş bırakabilirsiniz. Birden hiçbir bağımlılık bıralkılmıyor. Ben sigarayıda o şekilde bıraktım.