hocam ben şekeri oruç tutarak bıraktım tavsiye ederim. hiç başka gıdalarla vücudunu yormana gerek yok.
Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz
Şekeri bir anda bırakmaya çalışma bırakamazsın yoksa. Sigarada olduğu gibi yavaş yavaş bırakabilirsin. Zamanla damak tadın alışır şekersiz şeylere
benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor