çay koliksen çayla başla.. ben öyle yaptım birden bıraktım kahvaltıda şekersiz çay içtim hep, sonrada kahvede bıraktım acılıktan kurtulmak için yanında soda içtim 1-2 aya alışıyorsun sonra