ben geçen sene 1 bardağa 2 şeker atıyordum. Şimdi yarım atıyorum aynı tadı var. Vücudu alıştırmak lazım. yavaş yavaş bırakabilirsiniz. Birden hiçbir bağımlılık bıralkılmıyor. Ben sigarayıda o şekilde bıraktım.