Konu
şekeri bırakanlara sorum var
05-08-2022, 10:20:43
#3
KurumsalFikir
Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz