Daha önce obez ve çaya, kahveye 3-4 (küçük barda) şeker atan biri olarak bunların hiç birinin şekerden farkı olmadığını söyleyebilirim beyninizi kandırmaktan başka bir şey değil bence bırakın mutlaka alışıyorsunuz