• 05-08-2022, 10:25:46
    #10
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor
    aynı şekildeymişiz hocam bende 2.5LT kola içiyordum ama kola yerine su içmek için uğraştım şimdi fix günde 3LT en az altı yok üstü var su içiyorum
  • 05-08-2022, 10:26:58
    #11
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor
    Dediğim gibi bir anda bırakmaya çalışmayın. Bugün 10 bardak icetea içiyorsan birkaç gün sonra 9 yap öyle öyle azalır. Bende bu şekilde yavaş yavaş azalttım.
  • 05-08-2022, 10:36:26
    #12
    ben şekeri ve sigarayı bir anda bıraktım paket gıdalardaki şeker hiçbirşey de yok o yüzden mümkün oldukça paket gıdalardan kaçınmak gerek herkes için geçerli
  • 05-08-2022, 10:57:41
    #13
    Bir anda kesmiştim ben. Haftada 1-2 gofret alırdım 7-8 yıl önce. İlk bıraktığımda zorlanmıştım, haftalar geçtikçe alıştım. 3 ya da 4. haftanın sonunda eski şekilde çaya 3 tane şeker atınca ağır geldi, boğazım yandı. Sonunda bu günlere kadar şekersiz eriştim.