SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor
Dediğim gibi bir anda bırakmaya çalışmayın. Bugün 10 bardak icetea içiyorsan birkaç gün sonra 9 yap öyle öyle azalır. Bende bu şekilde yavaş yavaş azalttım.