SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim durum çok vahim sanki uyuşturucu bağımlılığı gibi ben bi ara günde 2.5 litre kola içen bir insandım eskiden öyle çok içerdim ki günlük suyu çok içmezdim sonra iceteaya başladım vs şimdi ise a101'deki juss markasının meyvesuyuna takılı kaldım çıtayı olabildiğince düşürdüm ama yok tamamen bitmiyor
aynı şekildeymişiz hocam bende 2.5LT kola içiyordum ama kola yerine su içmek için uğraştım şimdi fix günde 3LT en az altı yok üstü var su içiyorum