Bir anda kesmiştim ben. Haftada 1-2 gofret alırdım 7-8 yıl önce. İlk bıraktığımda zorlanmıştım, haftalar geçtikçe alıştım. 3 ya da 4. haftanın sonunda eski şekilde çaya 3 tane şeker atınca ağır geldi, boğazım yandı. Sonunda bu günlere kadar şekersiz eriştim.