Konu
şekeri bırakanlara sorum var
05-08-2022, 10:24:00
#6
enesutku
Çay bardağına 3-4 tane şeker atan biri olarak direkt bıraktım. Önce şekersiz şeylerin tadı çok kötü geliyor, bir süre sonra alışıyorsunuz. Şu an şekerli şeylerin tadı çok kötü, tatlandırıcılı şeyler de çok yapay geliyor.