• 02-08-2022, 19:56:42
    #10
    Hocam çok özür dileyerek söylüyorum lütfen yanlış anlamayın ama yaptığınız "Enayilik". Ben de eskiden sizin gibiydim aynı masaya oturduğum kişilere hesap ödetmezdim. Yok abi olmuyo ufakta olsa sürekli sürekli olunca bütçeye çok zarar veriyor. Paranıza sahip çıkın. Saygılar.
  • 02-08-2022, 20:33:56
    #11
    Gerçekten vereceğini bildiğim insana ancak verebilirim, şahsen hata yapmışsınız fazla iyi niyet, çokda iyi değildir
  • 02-08-2022, 20:34:47
    #12
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız kalmaktan korkuyorsun bu yüzden yardım ediyorsun. Yapma
    çözüm öneriniz nedir ?
  • 02-08-2022, 20:39:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözüm öneriniz nedir ?
    Yalnız kalmak. İnsanlar onlara yardım ettiğin için yanında olacaklarına hiç olmasinlar. Günümüz dünyasında arkadaşlıklar hep suni. Çıkar dünyası işte. Gerçek dostluklar çok azaldı
  • 02-08-2022, 20:41:59
    #14
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız kalmak. İnsanlar onlara yardım ettiğin için yanında olacaklarına hiç olmasinlar. Günümüz dünyasında arkadaşlıklar hep suni. Çıkar dünyası işte. Gerçek dostluklar çok azaldı
    aile yapısından dolayı yalnız kalmaya alışık değilim mesela olmuyor denesem de ama buluşursak bana kitleniyor hep hesap herkes yüzüme bakıyor öderken mecbur ödemek zorundaymışım gibi hissediyorum
  • 02-08-2022, 20:43:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aile yapısından dolayı yalnız kalmaya alışık değilim mesela olmuyor denesem de ama buluşursak bana kitleniyor hep hesap herkes yüzüme bakıyor öderken mecbur ödemek zorundaymışım gibi hissediyorum
    girme öyle ortamlara dostum.
  • 02-08-2022, 20:45:04
    #16
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    girme öyle ortamlara dostum.
    bakıcaz artık üniversite de farklı olacak umarım
  • 02-08-2022, 20:48:40
    #17
    mangal, yemek vb. durumlarda hesabı orada halletmeniz lazım, sonra size öderiz gibi plan saçma zaten.
    arkadaşa telefon almak vb. borçlar size kalmış, sonuçta adını koyuyorsunuz, yemek gibi değil, verdiğiniz belli, adı belli.. ödenmezse istersiniz, olmadı arkadaşınız silersiniz ama yemek gibi olunca bir de sizi utandırmaya çalışırlar, alt tarafı bir yemek parası, param param diye yakama yapıştı, sanki kaçan var, paragöz, ne kıymetli parası varmış.. gibi.
  • 02-08-2022, 20:59:32
    #18
    Bu kafayla daha çok içeri girersiniz. Bu kafa yapısını değiştirmenizi tavsiye ederim hemde acilen.