Sürekli benden borç istiyorlar
32
●1.744
- 02-08-2022, 19:56:42Hocam çok özür dileyerek söylüyorum lütfen yanlış anlamayın ama yaptığınız "Enayilik". Ben de eskiden sizin gibiydim aynı masaya oturduğum kişilere hesap ödetmezdim. Yok abi olmuyo ufakta olsa sürekli sürekli olunca bütçeye çok zarar veriyor. Paranıza sahip çıkın. Saygılar.
- 02-08-2022, 20:39:34Üyeliği durdurulduYalnız kalmak. İnsanlar onlara yardım ettiğin için yanında olacaklarına hiç olmasinlar. Günümüz dünyasında arkadaşlıklar hep suni. Çıkar dünyası işte. Gerçek dostluklar çok azaldıoguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 20:41:59aile yapısından dolayı yalnız kalmaya alışık değilim mesela olmuyor denesem de ama buluşursak bana kitleniyor hep hesap herkes yüzüme bakıyor öderken mecbur ödemek zorundaymışım gibi hissediyorumToolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 20:43:56Üyeliği durduruldugirme öyle ortamlara dostum.oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 20:45:04bakıcaz artık üniversite de farklı olacak umarımToolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 20:48:40mangal, yemek vb. durumlarda hesabı orada halletmeniz lazım, sonra size öderiz gibi plan saçma zaten.
arkadaşa telefon almak vb. borçlar size kalmış, sonuçta adını koyuyorsunuz, yemek gibi değil, verdiğiniz belli, adı belli.. ödenmezse istersiniz, olmadı arkadaşınız silersiniz ama yemek gibi olunca bir de sizi utandırmaya çalışırlar, alt tarafı bir yemek parası, param param diye yakama yapıştı, sanki kaçan var, paragöz, ne kıymetli parası varmış.. gibi. - 02-08-2022, 20:59:32Bu kafayla daha çok içeri girersiniz. Bu kafa yapısını değiştirmenizi tavsiye ederim hemde acilen.