mangal, yemek vb. durumlarda hesabı orada halletmeniz lazım, sonra size öderiz gibi plan saçma zaten.
arkadaşa telefon almak vb. borçlar size kalmış, sonuçta adını koyuyorsunuz, yemek gibi değil, verdiğiniz belli, adı belli.. ödenmezse istersiniz, olmadı arkadaşınız silersiniz ama yemek gibi olunca bir de sizi utandırmaya çalışırlar, alt tarafı bir yemek parası, param param diye yakama yapıştı, sanki kaçan var, paragöz, ne kıymetli parası varmış.. gibi.