Hocam çok özür dileyerek söylüyorum lütfen yanlış anlamayın ama yaptığınız "Enayilik". Ben de eskiden sizin gibiydim aynı masaya oturduğum kişilere hesap ödetmezdim. Yok abi olmuyo ufakta olsa sürekli sürekli olunca bütçeye çok zarar veriyor. Paranıza sahip çıkın. Saygılar.