Merhabalar,
Bir şey soracağım sizde de durumlar böyle mi bilmiyorum...
Arkadaşım telefon alacaktı geldi rica etti kart çeker misin diye, kart çekecektim (kartım yeni gelmişti onunla açacaktım), sonradan çekmedik ben cebimden faizsiz borç vermiş oldum (X.XXX TL)
2-3 ay önce topluca mangala gittik, mangala giderken ben tek çektim kasada 10 tane kart çekilmesin diye ben ödedim sonra bana herkes attı arkadaş ortamı yarı yarıya düşünebilirsiniz.
1 kişi atmadı, pek samimiyetim yok arkadaşlarımın arkadaşı diyebiliriz.
Bu arkadaşta 2-3 kişiden borç alıp atmamış totalde 2-3 ay oldu atmadı miktar büyük değil fakat neden hibe edeyim?
Miktar ufak hır gür çıkarmak istemiyorum ama paramı da istiyorum.
Ondan sonra bir arkadaşım motosikleti rektefiye yapacaktı X.XXX TL ona çektim rektefiye yapması için (taksitli nakit avans).
gibi gibi.
Totalde 10K kadar bir çıktım var, gerek kredi kartı gerekirse cepten verdiğim...
Şimdi sorarım size, ben mi çok iyi niyetliyim yoksa SAF mı?
Bir şey soracağım sizde de durumlar böyle mi bilmiyorum...
Arkadaşım telefon alacaktı geldi rica etti kart çeker misin diye, kart çekecektim (kartım yeni gelmişti onunla açacaktım), sonradan çekmedik ben cebimden faizsiz borç vermiş oldum (X.XXX TL)
2-3 ay önce topluca mangala gittik, mangala giderken ben tek çektim kasada 10 tane kart çekilmesin diye ben ödedim sonra bana herkes attı arkadaş ortamı yarı yarıya düşünebilirsiniz.
1 kişi atmadı, pek samimiyetim yok arkadaşlarımın arkadaşı diyebiliriz.
Bu arkadaşta 2-3 kişiden borç alıp atmamış totalde 2-3 ay oldu atmadı miktar büyük değil fakat neden hibe edeyim?
Miktar ufak hır gür çıkarmak istemiyorum ama paramı da istiyorum.
Ondan sonra bir arkadaşım motosikleti rektefiye yapacaktı X.XXX TL ona çektim rektefiye yapması için (taksitli nakit avans).
gibi gibi.
Totalde 10K kadar bir çıktım var, gerek kredi kartı gerekirse cepten verdiğim...
Şimdi sorarım size, ben mi çok iyi niyetliyim yoksa SAF mı?
