• 02-08-2022, 19:51:30
    #1
    Merhabalar,
    Bir şey soracağım sizde de durumlar böyle mi bilmiyorum...
    Arkadaşım telefon alacaktı geldi rica etti kart çeker misin diye, kart çekecektim (kartım yeni gelmişti onunla açacaktım), sonradan çekmedik ben cebimden faizsiz borç vermiş oldum (X.XXX TL)

    2-3 ay önce topluca mangala gittik, mangala giderken ben tek çektim kasada 10 tane kart çekilmesin diye ben ödedim sonra bana herkes attı arkadaş ortamı yarı yarıya düşünebilirsiniz.
    1 kişi atmadı, pek samimiyetim yok arkadaşlarımın arkadaşı diyebiliriz.
    Bu arkadaşta 2-3 kişiden borç alıp atmamış totalde 2-3 ay oldu atmadı miktar büyük değil fakat neden hibe edeyim?
    Miktar ufak hır gür çıkarmak istemiyorum ama paramı da istiyorum.

    Ondan sonra bir arkadaşım motosikleti rektefiye yapacaktı X.XXX TL ona çektim rektefiye yapması için (taksitli nakit avans).

    gibi gibi.

    Totalde 10K kadar bir çıktım var, gerek kredi kartı gerekirse cepten verdiğim...
    Şimdi sorarım size, ben mi çok iyi niyetliyim yoksa SAF mı?

  • 02-08-2022, 19:53:47
    #2
    Hayir demeyi bilmiyosun
  • 02-08-2022, 19:53:48
    #3
    'Hayır' demeyi öğrenmemiz gerekiyor hocam. Biz iyilikten yaparız, millet enayi diye bakar. O yüzden herkese yapmamak lazım...
  • 02-08-2022, 19:54:17
    #4
    Aslında arkadaşlıklar arasında olması gereken arkadaşlığı sergilediğinize eminim, ancak arkadaş ortamınızın size uygun olduğunu düşünmüyorum
  • 02-08-2022, 19:54:24
    #5
    İyi niyetlisin. 😁


    Ek olarak

    İyi niyetin nankörü olan insanlar ahmaktır..
  • 02-08-2022, 19:55:46
    #6
    Hocam öncelikle hayır demeyi bilmeniz lazım, bunun dışında arayın arayın isteyin verdiğiniz paraları. O paralar kolay kazanılmıyor, kim bilir kaç aylık emeğinizi veriyorsunuz. Telefon alacak arkadaş biraz dişini sıkıp çalışıp o parayı yine kazanabilirdi ama sizden borç almayı tercih etmiş. Para kazanmak kolay değil
  • 02-08-2022, 19:55:58
    #7
    R10'da bile isteyenler oluyor.
    Yazıyor: hocam para verir misin?
    Neden diyorum?
    Dışarıya çıkıcam da harçlık lazım diyor
    Ondan artık şaşırmıyorum, bizim bahçede ağaç var biz de her gün ağaçtan taze taze yeşillerinden topluyoruz zaten.
  • 02-08-2022, 19:56:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yalnız kalmaktan korkuyorsun bu yüzden yardım ediyorsun. Yapma
  • 02-08-2022, 19:56:36
    #9
    Hocam telefon alacağım 12 pro max, 15. 000 tl eksiğim var. 5 gönderirseniz yeter 1-2 aya öderim en geç. WhatsApp yazıyorum iban teşekkürler