R10'da bile isteyenler oluyor.
Yazıyor: hocam para verir misin?
Neden diyorum?
Dışarıya çıkıcam da harçlık lazım diyor
Ondan artık şaşırmıyorum, bizim bahçede ağaç var biz de her gün ağaçtan taze taze yeşillerinden topluyoruz zaten.