oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aile yapısından dolayı yalnız kalmaya alışık değilim mesela olmuyor denesem de ama buluşursak bana kitleniyor hep hesap herkes yüzüme bakıyor öderken mecbur ödemek zorundaymışım gibi hissediyorum
girme öyle ortamlara dostum.