Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız kalmak. İnsanlar onlara yardım ettiğin için yanında olacaklarına hiç olmasinlar. Günümüz dünyasında arkadaşlıklar hep suni. Çıkar dünyası işte. Gerçek dostluklar çok azaldı
aile yapısından dolayı yalnız kalmaya alışık değilim mesela olmuyor denesem de ama buluşursak bana kitleniyor hep hesap herkes yüzüme bakıyor öderken mecbur ödemek zorundaymışım gibi hissediyorum