Siz de korktunuz mu?
32
●2.322
- 23-07-2022, 00:30:53Benzer durumdayız, ailem sağolsun pek çok şey de arkamda olmadılar. Endişeye gelince, dünyanın en iyi girişimcisi bile yeni bir işe girişeceği zaman endişe eder, ne demiş büyük bir adam "Hayallerin seni korkutmuyorsa, gerçekleştirmeye değer değiller demektir."
- 23-07-2022, 00:31:27Türkiyede emeklerinin karşılığını hiçbirzaman alamazsın.GLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölücü , Yobaz , kemgöz , Yabani kitlenin yanı sıra devlet baba da üzerine çöker.
marketten aldığın ekmeğin bile hesabını tutarsın. - 23-07-2022, 00:33:02Demet mutlu gerçekten çok başarılı bir girişimci evinin salonunda başlamış ve 16 ay da 150 milyon dolar ciroya ulaşmış bu çok ciddi bir başarı hocam instagramda denk gelmişti araştırmıştım demet mutluyuelmira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2022, 00:34:49Hocam ailenizde haklı sizde haklısınız. Ben kendimden örnek vereyim. Benim ailemde yeri geldi kendi şirketini kur dedi yeri geldi sigortalı işe gir dedi. Ben nasıl yol izledim? izliyorum? Açıklayayım hemen.
2-3 sene sonra başımıza ne geleceği belli değil o yüzden şu an sigortalı bir işe girdim çalışıyorum. Ailemi geçindiriyorum. Akşamları da iş kovalayıp freelancer olarak projeler geliştiriyorum. ( Web Site, Özel Proje) baktım ileride müşteri portföyüm genişlemiş artık sigortalı işten daha çok freelancer işlerden düzenli gelirim var neden sigortalı işte çalışayım ki ? Akşamları proje geliştirerek bu kadar kazanıyorsam sabah 8 akşam 5 kendi işimde çalışsam daha çok kazanırım? Bu iki yolu düşünmeniz lazım hocam. Yine karışmak gibi olmasın bir işe de girseniz kendi işinizi de kursanız ilk olarak ÇEVRE EDİNİN. İnsanlarla daha çok sohbet edin. Yaptığınız işleri çevrenizdeki insanlara anlatın. Baktınız 1-2 iş derken 10 iş olmuş. O zaman kendi kararlarınızı verirsiniz
- 23-07-2022, 00:41:59Bende çok uğraştım bi anlık heves oluyor insanda aile destek olmayınca soğuyor ve bırakıyorsun şimdi bi fabrika da işe başladım 8-16 çalıyorum vakitde kalıyor günde 3-5 saatde projeme vakit ayırıp yoluma devam ediyorum yavaş yavaş ilerliyecegim inşallah. Sende öyle yap cebine para girsin evdekilere yük olma. Bir yandan digitalden takıl kimse ses etmez.
Niyetini temiz tut hayırlısını dile herşey yoluna giriyor. - 23-07-2022, 00:43:20Emek vermek şu dünyada en güzel nimetlerden birisi, rabbim emek vereni görüyor yoluna sokuyor her şeyi liseyi okumamıştım askere gittim amcam gil senin çocuk da ne liseyi okudu ne bir şey yaptı bi askerliğini yapıyor demiş siz misiniz dedim onu diyen 6 ay için de bitirdim liseyi mezun oldum aldım diplomamı elime şimdi üni için uğraşıyorumGLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süreç tam da böyle olacak, başarı olunacak ve örnek verilen sen olacaksınNospix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi geçtiğimiz günlerde gözlemledim sizde çok başarılı bir insansınız hocam para için değil birilerine güzel hizmet vermek için çabalıyorsunuz, tebrik ederim sizleri de. Evet hocam tamda o şekil, birini çok severken bile kaybetmekten çok fazla korkuyor insan istemsizce işin içine hayaller giriyor çünkü bende ki durumda tam bu kaybediş korkusu. Emek vermeyi severim ve şimdiye kadar girdiğim ne kadar iş varsa günler aylar sonra ısrarcı şekilde arayıp geri çağırmışları vardır çünkü bir işe başladığımda gerçekten o parayı hak etmeyen bir iş bile olsa sonuna kadar kendi içimde hak ettiğimi düşünene kadar çabalarım köşeye çöküp yorgunluktan ağalayacak dereceye gelmişliğim çok vardır, akşam garsonluktan çık gece hale git tır boşalt çoğunlukla hayatım böyle geçti tempolu ailem de bunu çok iyi biliyor ama sanırsam onlar da başaramam değil de kendimi güvene almamı sağladıkları için yapıyorlar.Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar haklısınız ki en son çalıştığım fabrika 7k maaş veriyordu başta herkes görev yerinde olacak kimse başka yerlerde çalışmaya kalkmayacak dendi iş güvenliği 1 ay sonra bi baktık fabrikanın için de o buraya bu oraya ne olduğunu sapıttık yapacaksın edeceksin zorundasın gibi şeyler denmeye başlanınca sözleşmemi yenilemişler çıkıp imza atmadım insan kaynaklarına ekip lideri geliyor sürekli yukarıdan mail atıyorlar bir sen kalmışsın git imzanı at uzat sözleşmeni diye pat pat söyledim değ dediğinizde giden kuklanız değilim milleti 2 kişiden aşağı çalıştırmayıp 6-7 aydır canımı çıkarttınız gösterdik bi kere tek başımıza 2 kişilik iş yapacağımızı eşek yerine koydular gelen bindi giden bindieren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-07-2022, 00:46:38Ailen seni eleştirirken bazen senin öngöremediğin şeyleri de sana söyler. Başkalarının olumsuz eleştirilerini bu şekilde yorumla, bu açığımı nasıl kapatabilirim diye düşünürsen girişimlerin çok daha iyi ve sağlam olur
- 23-07-2022, 00:47:45Selamlar,
Yeni bir işe girişmen harika, Allah yolunu açık etsin. Ailen de seninle aynı düşünmemesinin nedeni denenmiş olanın en doğru olarak görmeleri. Belki ülkemizden girişimci çıkamamasının temel nedeni. " Anne, ben yazılım alanında şunu şunu yapacağım " dersin. Gün sonun da geçimini sağlayıp, sağlayamadığına bakacaklar.
Projene güveniyorsan gir. Her gün keşke demektense yaptım da olmadı demek daha mutlu ediyor. Yoksa onu yapacaktım, bunu yapacaktım der... Hayal kurmaya devam ederek vaktini ve bilgini satarsın askeri ücrete
Reklamlar hakkında yardıma ihtiyacın olursa destek olarak seve seve yardımcı olurum. Projenin başlaman dileğiyle başarılar dilerim.