Kardeş bu korku herşeyde olur ama şunu bil emek zaman verdiğin ve üzerinde ugrastiginda kesinlikle başarıya ulasiyorsun . Bunu yaşayarak tecrübe etmelisin, iyi veya kötü.
Türkiyede emeklerinin karşılığını hiçbirzaman alamazsın.
Ölücü , Yobaz , kemgöz , Yabani kitlenin yanı sıra devlet baba da üzerine çöker.
marketten aldığın ekmeğin bile hesabını tutarsın.