Bende çok uğraştım bi anlık heves oluyor insanda aile destek olmayınca soğuyor ve bırakıyorsun şimdi bi fabrika da işe başladım 8-16 çalıyorum vakitde kalıyor günde 3-5 saatde projeme vakit ayırıp yoluma devam ediyorum yavaş yavaş ilerliyecegim inşallah. Sende öyle yap cebine para girsin evdekilere yük olma. Bir yandan digitalden takıl kimse ses etmez.
Niyetini temiz tut hayırlısını dile herşey yoluna giriyor.