• 23-07-2022, 00:52:18
    #19
    accrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok uğraştım bi anlık heves oluyor insanda aile destek olmayınca soğuyor ve bırakıyorsun şimdi bi fabrika da işe başladım 8-16 çalıyorum vakitde kalıyor günde 3-5 saatde projeme vakit ayırıp yoluma devam ediyorum yavaş yavaş ilerliyecegim inşallah. Sende öyle yap cebine para girsin evdekilere yük olma. Bir yandan digitalden takıl kimse ses etmez.
    Niyetini temiz tut hayırlısını dile herşey yoluna giriyor.
    Ben ailemden ayrı yaşıyorum ben istanbuldayım ailem başka ilk de şuan ziyaret için memlekete geldim tekrar istanbula döneceğim ben hiç aileme yük olmamışımdır çalışmasam bile birikimimden cebimde hep para olmştur güzel dilekleriniz için ayrıca çok teşekkür ederim
    ozgunatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ailenizde haklı sizde haklısınız. Ben kendimden örnek vereyim. Benim ailemde yeri geldi kendi şirketini kur dedi yeri geldi sigortalı işe gir dedi. Ben nasıl yol izledim? izliyorum? Açıklayayım hemen.
    2-3 sene sonra başımıza ne geleceği belli değil o yüzden şu an sigortalı bir işe girdim çalışıyorum. Ailemi geçindiriyorum. Akşamları da iş kovalayıp freelancer olarak projeler geliştiriyorum. ( Web Site, Özel Proje) baktım ileride müşteri portföyüm genişlemiş artık sigortalı işten daha çok freelancer işlerden düzenli gelirim var neden sigortalı işte çalışayım ki ? Akşamları proje geliştirerek bu kadar kazanıyorsam sabah 8 akşam 5 kendi işimde çalışsam daha çok kazanırım? Bu iki yolu düşünmeniz lazım hocam. Yine karışmak gibi olmasın bir işe de girseniz kendi işinizi de kursanız ilk olarak ÇEVRE EDİNİN. İnsanlarla daha çok sohbet edin. Yaptığınız işleri çevrenizdeki insanlara anlatın. Baktınız 1-2 iş derken 10 iş olmuş. O zaman kendi kararlarınızı verirsiniz
    Aslında çok haklısınız ama girişimi ne kadar çok ertelenirse o kadar masraf da artıyor şimdi 3e başlayabiliyorsan 2-3 ay sonra 6-7ye bile zor olabilir her şeyin bu kadar zamlanması ve hala zamlanıyor olması biraz geciktirmeyi zorlaştırıyor. İşe başladığımda gelecek olan zamlar çok etkilemeyecek müşteriye yansıtılmakta çünkü veya fahiş fiyat uygulamamak için bir şeylerden kısmak gerekir planı oturtursun
  • 23-07-2022, 00:55:24
    #20
    oguzhangazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailen seni eleştirirken bazen senin öngöremediğin şeyleri de sana söyler. Başkalarının olumsuz eleştirilerini bu şekilde yorumla, bu açığımı nasıl kapatabilirim diye düşünürsen girişimlerin çok daha iyi ve sağlam olur
    Güzel dilekleriniz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim söylediklerinizin hepsini aklıma not aldım
    mavimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Yeni bir işe girişmen harika, Allah yolunu açık etsin. Ailen de seninle aynı düşünmemesinin nedeni denenmiş olanın en doğru olarak görmeleri. Belki ülkemizden girişimci çıkamamasının temel nedeni. " Anne, ben yazılım alanında şunu şunu yapacağım " dersin. Gün sonun da geçimini sağlayıp, sağlayamadığına bakacaklar.

    Projene güveniyorsan gir. Her gün keşke demektense yaptım da olmadı demek daha mutlu ediyor. Yoksa onu yapacaktım, bunu yapacaktım der... Hayal kurmaya devam ederek vaktini ve bilgini satarsın askeri ücrete

    Reklamlar hakkında yardıma ihtiyacın olursa destek olarak seve seve yardımcı olurum. Projenin başlaman dileğiyle başarılar dilerim.
    Allah razı olsun hocam çok güzel şeyler söylemişsiniz. Çok teşekkür ederim size de hayatınızda başarılar dilerim bol kazançlar
  • 23-07-2022, 01:22:21
    #21
    hocam bende şirket kurarken beni kimse desteklemedi ve şimdi herkes ne lazım bizde bişeyler yapalım çabasında eğer risk almazsan başarmazsın ama araştırmalarını iyi yaparak risk al
  • 23-07-2022, 01:25:27
    #22
    O durumdan ancak ciddi gelir elde ettiğinizde SADECE O İŞ için korkunuz gidiyor, sonra başka işler için hala o korku kalıyor, ben kurtulamadım, yöntemini bilen yazsın
  • 23-07-2022, 02:10:57
    #23
    2000 tl bagkur her ay haberin olsun ama garanti ise yardır yaparsın
  • 23-07-2022, 03:00:25
    #24
    Xpecial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 tl bagkur her ay haberin olsun ama garanti ise yardır yaparsın
    1 sene bağkuru devlet karşılıyor
  • 23-07-2022, 11:43:54
    #25
    Ben ilk başta annemden 2500₺ gibi bir para almıştım ve annem o zaman aylık 1000 lira falan kazanıyordu. Bana nasıl güvendi hala bilmiyorum. Ondan sonra da Allaha şükür sırtımız yere gelmedi henüz. Forumda ki yeni başlayan arkadaşlara da tavsiyem her sektörden network edinmeleri. Benim şu an hiç param olmasa bir yazılımcıya 20bin liralık işi sonra ödeyebileceğim diyerek kabul ettirebilecek güvene sahibim. Sonradan kastım iş sonu değil. Proje para kazanınca ödemekten bahsediyorum. Çünkü benimle çalışan insanlar benim o parayı bir şekilde ödeyeceğimden eminler çok şükür.

    Not: Konu başlığının da cevabını verecek olursak nedense hiç korkmadım. 2018 yılında batacağımı bilerek bir hosting firması işine girdim. Battım ama pişman değilim. Nasıl olmaması gerektiğini öğrenmiş oldum. Yarın öbür gün başarılı ve bütün forumun tanıdığı bir hosting firması çıkacak ortaya inşallah

    O bahsettiğim parayı annemden alırken de nedense %100 emindim. Sanırım ilgi alanım olmasından dolayı kaynaklanıyor olsa ki hiç korkmadan tık diye işe girmiştim.
  • 23-07-2022, 12:07:46
    #26
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilk başta annemden 2500₺ gibi bir para almıştım ve annem o zaman aylık 1000 lira falan kazanıyordu. Bana nasıl güvendi hala bilmiyorum. Ondan sonra da Allaha şükür sırtımız yere gelmedi henüz. Forumda ki yeni başlayan arkadaşlara da tavsiyem her sektörden network edinmeleri. Benim şu an hiç param olmasa bir yazılımcıya 20bin liralık işi sonra ödeyebileceğim diyerek kabul ettirebilecek güvene sahibim. Sonradan kastım iş sonu değil. Proje para kazanınca ödemekten bahsediyorum. Çünkü benimle çalışan insanlar benim o parayı bir şekilde ödeyeceğimden eminler çok şükür.

    Not: Konu başlığının da cevabını verecek olursak nedense hiç korkmadım. 2018 yılında batacağımı bilerek bir hosting firması işine girdim. Battım ama pişman değilim. Nasıl olmaması gerektiğini öğrenmiş oldum. Yarın öbür gün başarılı ve bütün forumun tanıdığı bir hosting firması çıkacak ortaya inşallah

    O bahsettiğim parayı annemden alırken de nedense %100 emindim. Sanırım ilgi alanım olmasından dolayı kaynaklanıyor olsa ki hiç korkmadan tık diye işe girmiştim.
    Mühacit hocam sizi severim ayrıca düşüncelerinizi ve almış olduğunuz riskleri de benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Sizde işinizde çok başarılısınız tebrik ederim bol kazançlar dilerim.
  • 23-07-2022, 14:45:20
    #27
    Bu şekilde bir yola girmek gerçekten cesaret istiyor. Bende senin yaşadıklarını yaşadım hatta hala yaşıyorum. Ancak bana çevrem destek çıkıyor. Hatta evlilik arifesindeyim, genede kendi işimi geliştirmek ve yükseltmek peşindeyim. Sigortalı bir işe girersem başka işlere odaklanamıyorum. Bence inandığın yolda yürü ancak, bir kere kaybedersen keşke yapmasaydım demeyeceksen, bir kere kaybettin veya işlerin yolunda gitmedi diye pes edeceksen bence hiç girme bu işlere. Ne olursa olsun bu yolda inandığın yolda devam edersen kazanıyorsun başarıyorsun illaki. Şuan bana herkesin destek çıkması eskiden yaptığım işlerden dolayı. İlk internete yatırım yapıp çalışmaya başladığım zamanlarda, hiç kimse inanmıyordu destek çıkmıyordu hatta dalga geçiyordu Hiç unutmuyorum o zamanları. Cebimde 3 lira para vardı, yanımda yakın bir arkadaşıma demiştim. Bak bu cebimdeki son 3 lira otobüs param ama bir gün gelecek herşey değişecek çok para kazanıcam demiştim. Öylede oldu. Neyse konuyu saptırmayayım Sen sana iyi gelen yolda devam et. Nasıl mutlu oluyorsan öyle devam et. Parasız sigortasız kalıcam diye mutsuz olacağın yerlerde beynini köreltme. Benim sana tavsiyem budur, hakkında hayırlısı olsun