accrock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

ozgunatik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
32
●2.322



Hiç unutmuyorum o zamanları. Cebimde 3 lira para vardı, yanımda yakın bir arkadaşıma demiştim. Bak bu cebimdeki son 3 lira otobüs param ama bir gün gelecek herşey değişecek çok para kazanıcam demiştim. Öylede oldu. Neyse konuyu saptırmayayım
Sen sana iyi gelen yolda devam et. Nasıl mutlu oluyorsan öyle devam et. Parasız sigortasız kalıcam diye mutsuz olacağın yerlerde beynini köreltme. Benim sana tavsiyem budur, hakkında hayırlısı olsun